lørdag den 3. januar 2015

Mine kreationer 2015

Så startede et nyt år - Ja det er selvfølgelig nogle dage siden, men det er tid til at oprette siden med 2015 kreationer, så jeg kan holde styr på, hvad jeg får hæklet i løbet af året.

Sidste år, startede jeg op på et par grydelapper. De blev ikke færdige før efter nytår, så jeg overvejede lidt hvor de bør høre hjemme. Men eftersom det færdige projekt stod ikke 100 % færdigt før for et par dage siden - ergo bør det være 2015 projekt.

UPDATE D: 29/12 - 2015.

Jeg har en mappe på computeren hvor jeg gemmer mine ting jeg har lavet, men den er meget tom, så jeg tænker lidt: ar jeg VIRKELIG ikke lavet mere!!!! Nålen gløder jo nærmest hele tiden.

Der er ting jeg har arbejdet på, men som jeg har kasseret igen, af den ene eller den anden grund, men det er godt nok ikke mange billeder der er.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar